fbpx

Onze aanpak

Met volle trots kunnen we zeggen dat Brandeniers onderdeel is van GROHW*. GROHW is een groep bedrijven met dezelfde ambitie: de energietransitie versnellen door middel van een decentraal groen waterstofsysteem. Hiermee biedt GROHW een compleet ecosysteem om netcongestie tegen te gaan. Van lokaal geproduceerde groene stroom en de lokale productie van groene waterstof tot toepassingen bij de eindgebruikers. Denk hierbij aan de verwarming van kantoren en woningen met een hybride warmtepomp of waterstofbranders in een regionale asfaltcentrale. Het totale systeem is inclusief een 50 kW Elektrolyser en een digitaal energiehandelsplatform. De demonstratie hiervan staat gepland na de zomer van 2022 op onze eigen Gasfabriek Campus. Al met al een mooi duurzaam initiatief van deze groep bedrijven. Dat natuurlijk niet alleen lokaal uitgevoerd kan worden, ook andere locaties, ondernemers en kantoren kunnen hiervan profiteren. GROHW ontwikkelt namelijk een technische blauwdruk om succesvolle herhaling in vergelijkbare gebieden mogelijk te maken.

 

Kortom, een bijzonder project:

1. met uiteenlopende groep aangehaakte bedrijven.
2. die zich heeft gevestigd op onze eigen business campus.
3. die aansluit bij onze eigen ambitie om bij te dragen aan de energietransitie.

*Green, Oxygen, Hydrogen, Wasteheat

Partners:

Website

Om snel zichtbaar te worden bij de doelgroep en geïnteresseerden van de belangrijkste informatie te voorzien, hebben we eerst een one-page website opgezet. Deze is kort daarna uitgebreid met meerdere pagina’s, zoals de pagina waar de fases van GROHW in een visuele roadmap worden toegelicht. De tekst op de website licht gehouden, om de doelgroep op een laagdrempelige en ongecompliceerde manier te informeren over groene waterstof. Wil je wel vergaande informatie? Dat kan. In een diepere informatielaag is het mogelijk om rapporten, papers of artikelen te lezen.

DOORLOPENDE MARKETING

De doorlopende marketing van GROHW vraagt om een net iets andere aanpak dan die van een webshop of klein MKB bedrijf. Bij GROHW is het namelijk belangrijk om consistente groei te behalen, waarbij je de juiste doelgroep kan bereiken. Om ervoor te zorgen dat de marketing communicatie consistent blijft en die op lange termijn stand houdt, hebben we eerst een communicatiestrategie en- filosofie opgesteld. Dit is een document waarin de denkwijze en marketingkoers voor de komende jaren is uitgeschreven. Eén van de onderdelen binnen de gekozen koers is om de ambassadeurs, oftewel de aangehaakte bedrijven, het verhaal en de expertise te laten vertellen. Zo snijdt het mes aan twee kanten, omdat deze bedrijven hun netwerk direct kunnen bereiken. Hierdoor heeft het merk een snelle spin-off gehad, waardoor het mogelijk was om dieper de materie in te gaan en specifieke onderwerpen uit te lichten. Heb jij een vergelijkbare case? Dan is de zogeheten ambassadeursstrategie wellicht ook voor jou aan te raden.