fbpx

Nouryon

Na de overname van AkzoNobel Chemicals kreeg de wereldleider op het gebied van speciale chemicaliën, een andere naam; Nouryon. Een andere naam betekent aanpassingen van alle marketing- en communicatie uitingen. Aan ons de vraag om aan de hand van het huisstijl handboek veel brochures, posters, banners en beursmateriaal in een nieuw jasje te gieten. 

Video

Nouryon gelooft in partnerships en samenwerking. Daarom was het voor hen extra belangrijk dat het zichtbaar wordt dat het Research & Development center in Deventer, genaamd Expert Capability Center Deventer (ECCD) ook opengesteld is voor externe partijen. En niet meer, zoals voorheen onder AkzoNobel, enkel voor hun eigen organisatie. In dit centrum is het mogelijk om gebruik te maken van de kennis en tools van Nouryon. Hoe kun je dit beter laten zien en vertellen dan met een aantrekkelijke corporate video? Wij mochten deze video realiseren. Van brainstorm tot storyboard en oplevering. Uiteraard is de inhoud van de video geheel in lijn met de kernwaarden van Nouryon.

Brede range aan middelen

Inmiddels is Nouryon overgestapt van de huisstijlkleur oranje naar blauw, maar wij gaan onverminderd door met het verzorgen van brochures, posters, beursstands, posters, banners, emailbanners, videos, presentaties, badges, tablecloths, white papers en veel meer..