Peak dentistry

Naar aanleiding van het opzetten van een nieuwe praktijk vroeg Peak Dentistry ons om ook een nieuw merk neer te zetten. Peak is ontstaan uit de gedachte om meer tijd en energie te kunnen steken in specifieke en complexe vraagstukken die in de reguliere tandheelkunde niet beantwoord kunnen worden.

Branding

De branding van Peak is gebaseerd op de kernwaarden en overtuiging van de eigenaren. Zij streven ernaar om op elk moment en bij elke cliënt een zo hoog en zo mooi mogelijk resultaat te bereiken.

  
Vanuit de voorliefde voor avontuur/vrijheid en het bereiken van het maximale uit het leven en carrière, is een keyvisual gekozen die ook terugkomt in de corporate video. Op deze keyvisual is het logo gebasseerd. Dit logo heeft een tweeledige betekenis en vormt een vogel die staat voor vrijheid en een berg die staat voor het bereiken van de top. Deze twee beeldmerken vormen samen ook een kies.
 
Het verdere webdesign is uitgewerkt vanuit de keywords:

  • Fris

  • Stijlvol

  • Rustig

  • Clean

  • Persoonlijk

  • Natuurlijk

  • Krachtig (avontuur naar de juiste oplossing)

Website

Een website met een high-end uitstraling die het gevoel van de praktijk en de meerwaarde voor de cliënt goed weergeeft. Met die gedachte zijn we met de website aan het werk gegaan.

 
De verschillende dienstverleningen hebben een prominente plek gekregen binnen de site. Daarnaast hebben we ervoor gekozen om de werkwijze en het proces van de behandelingen inzichtelijk te maken door een slider van beeld en tekst. Een behandeling is natuurlijk niet niks, je wilt van tevoren een goed beeld krijgen van wat je te wachten staat. Vervolgens wordt de bezoeker toegestuurd op het maken van een intake.  

 

Kortom: Eerst inspireren, vervolgens informeren en uiteindelijk activeren.

Doorlopende marketing

Voor Peak lopen er doorlopend marketingcampagnes. Denk hierbij aan Google Adwords, social campagnes, organische berichtgeving en zoekmachine optimalisatie. Deze volledige mix wordt ingezet en uitgemeten. Op basis van data kan er worden nagegaan welk budget bijdraagt aan het merk en de leadgeneratie. Op deze manier wordt inzichtelijk wat de voordelen zijn van online marketing en waar gerichte groei uitgehaald kan worden.