fbpx

Onze aanpak

Op het gebied van kantoorruimtes heerst een toenemende behoefte aan flexibele werkplekken. De markt verplaatst zich steeds meer van ownership naar deeleconomie. De traditionele vastgoedmarkt verandert van vast naar flexibel.
people@places gelooft in het breken van de traditionele manier van werken in de zakelijke vastgoedmarkt. Zij brengen leegstaande panden weer tot leven met een doorlopende mensenstroom in een hybride vastgoedvorm waar hospitality en flexibiliteit aan de basis staan.

 

Vanuit de ambitie om de komende 3 jaar minimaal 40 vestigingen te openen met een landelijke dekking, kregen wij de opdracht om een sterk merk neer te zetten. Vanuit het merk en de huisstijl konden de website en aanverwante marketingmiddelen ontwikkeld worden. Kortom een gave en veelomvattende case!

Concept en Branding

Vanuit de gedachte dat people@places leegstaande panden weer tot leven brengt met een doorlopende mensenstroom is gekozen voor een energieke en kleurrijke vormgeving. De stroming met bolletjes staat voor de mensen en de energie dat weer terugkomt in de leegstaande panden.

Daarnaast is deze vormgeving gemakkelijk modulair te maken, wat nodig is gezien de groeiambitie. Zo is er op elke vestiging een lokaal thema, denk aan treinen, kastelen, vogels of schilders. Dit thema wordt meegenomen in de kleurrijke vormgeving van de vestiging.

marketingmiddelen

Om de groeiambities van people@places te ondersteunen zijn er na de lancering van de rebranding een flink aantal marketingmiddelen ontwikkeld. Van mailcampagnes tot LinkedInadvertenties en van kerstkaarten tot deurmatten. Allemaal conform de huisstijlrichtlijnen.