Onze aanpak

Transitiemakers was in oprichting toen ze bij ons aan klopten. Zij begeleiden partijen om tot een succesvolle transitie te komen. Transitiemakers had de naam al staan, maar had nog een passend merk, huisstijl, website en bijbehorende marketingmiddelen nodig. Leuke opdracht dus!

Branding

We zijn gestart met de ontwikkeling van een merkenpaspoort om Transitiemakers te positioneren. Aan de hand van 3 sessies zijn we gekomen tot een merkenpaspoort die de kenmerken en eigenschappen van Transitiemakers omvat. Vervolgens is er een huisstijl ontwikkeld. Welke is door vertaald naar middelen, zoals presentatiesjablonen en afbeeldingen voor de social media kanalen, maar ook de website.

Website

De wens was om een onepager te ontwikkelen inclusief blogmodule. Een onepage website dwingt je extra om tot de kern te komen aangezien je minder ruimte hebt voor tekst dan op een normale website. Om deze reden hebben we eerst een wireframe (schematische indeling) uitgewerkt voor desktop en mobiel. Nadat er een juiste balans was gevonden in de opbouw van de website kon de content en fotografie worden georganiseerd.