Don't waste culture
Slapen is persoonlijk. En wie op zoek is naar echt slaapcomfort, wil kunnen vertrouwen op een expert binnen dit vakgebied. Dekkers Slaapcomfort is zo’n specialist. Met jarenlange ervaring, hoogwaardige producten en advies op maat biedt Dekkers haar klanten een droomervaring van begin tot eind. Online bleef dat gevoel achter. Tijd voor verandering. Met een digitale showroom die voelt als binnenlopen bij Dekkers, zonder dat je de deur uit hoeft!
Werkzaamheden
In samenwerking met:
Dekkers Slaapcomfort had behoefte aan een gestructureerde online catalogus voor hun uitgebreide productassortiment. Zo kunnen potentiële klanten nog beter zien wat voor assortiment ze te bieden hebben. De bestaande website bood wel informatie, maar geen online winkelbeleving. Klanten raakten verdwaald in het aanbod en de kracht van het assortiment kwam niet goed over. Hoog tijd voor een digitale showroom die wél werkt.
We hebben een digitale showroom ontwikkeld die voelt als een eerste stap richting een betere nachtrust. Een logische opbouw, handige filters en duidelijke categorieën zorgen ervoor dat bezoekers snel vinden waar ze naar op zoek zijn. De productpagina's tonen direct de belangrijkste informatie als visuele beelden, de prijs, specificaties en aanvullende details in uitklapbare blokken. Met conversiegerichte buttons leiden we websitebezoekers moeiteloos van een digitaal scherm naar een fysieke afspraak. Voor een optimale weergave schaalt de digitale showroom automatisch mee met elk type apparaat.
Voor veel klanten begint de zoektocht naar een goede nachtrust online. We hebben samen met Dekkers een digitale beleving gerealiseerd om bij weg te dromen. Met een slimme, doordachte storefront maakt Dekkers die zoektocht gemakkelijker, duidelijker en effectiever. Bezoekers vinden sneller wat ze zoeken, hebben een duidelijk overzicht en kunnen eenvoudig producten vergelijken. Een heldere structuur en krachtige presentatie versterken het merkvertrouwen, terwijl slimme call to actions minder drempels wegnemen en zorgen voor meer leads.
Dekkers Slaapcomfort had behoefte aan een gestructureerde online catalogus voor hun uitgebreide productassortiment. Zo kunnen potentiële klanten nog beter zien wat voor assortiment ze te bieden hebben. De bestaande website bood wel informatie, maar geen online winkelbeleving. Klanten raakten verdwaald in het aanbod en de kracht van het assortiment kwam niet goed over. Hoog tijd voor een digitale showroom die wél werkt.
We hebben een digitale showroom ontwikkeld die voelt als een eerste stap richting een betere nachtrust. Een logische opbouw, handige filters en duidelijke categorieën zorgen ervoor dat bezoekers snel vinden waar ze naar op zoek zijn. De productpagina's tonen direct de belangrijkste informatie als visuele beelden, de prijs, specificaties en aanvullende details in uitklapbare blokken. Met conversiegerichte buttons leiden we websitebezoekers moeiteloos van een digitaal scherm naar een fysieke afspraak. Voor een optimale weergave schaalt de digitale showroom automatisch mee met elk type apparaat.
Voor veel klanten begint de zoektocht naar een goede nachtrust online. We hebben samen met Dekkers een digitale beleving gerealiseerd om bij weg te dromen. Met een slimme, doordachte storefront maakt Dekkers die zoektocht gemakkelijker, duidelijker en effectiever. Bezoekers vinden sneller wat ze zoeken, hebben een duidelijk overzicht en kunnen eenvoudig producten vergelijken. Een heldere structuur en krachtige presentatie versterken het merkvertrouwen, terwijl slimme call to actions minder drempels wegnemen en zorgen voor meer leads.