Hout in de Tuin

Hoe groei je met 23% als alle klussers weer op vakantie mogen?

Hout in de Tuin heeft een topprestatie neergezet: een groei van 23% in online verkopen, zelfs in uitdagende tijden. Ondanks schommelende prijzen en minder tuinklussers na de pandemie, heeft Hout in de Tuin zijn positie in de markt weten te versterken. Dit komt mede door slimme Google Ads en social media campagnes in te zetten en de samenwerking met een sterke webpartner. Samen hebben we gezorgd voor een solide basis voor duurzaam succes en groei.

Werkzaamheden

SEASocial adsFotografieVideo

In samenwerking met:

  • Website: D-etail
  • SITUATIE
  • ACTIE
  • RESULTAAT

Vlak voor de feestdagen kregen we een telefoontje van Hout in de Tuin. Hun missie? Op 1 januari vol energie en goede moed starten met een gloednieuwe marketingstrategie. Vanaf het eerste moment zagen we enorme kansen om hun bestaande Google Ads-campagnes en SEO-strategieƫn, uitgevoerd door D-etail, naar een hoger niveau te tillen. Daarnaast merkten we dat er nog volop ruimte was om het merk Hout in de Tuin verder uit te breiden en te versterken. Deze inzichten vormden de basis van onze aanpak om hun online aanwezigheid te versterken. Samen hebben we een stevig fundament gelegd voor hun toekomstige groei.

  • SITUATIE
  • ACTIE
  • RESULTAAT

Het resultaat van onze gezamenlijke inspanningen is duidelijk zichtbaar: Hout in de Tuin is uitgegroeid tot dƩ onmisbare speler in de regio voor tuinhout en alles wat de tuinklusser nodig heeft. Hun aanwezigheid en invloed zijn zo sterk dat je niet om hen heen kunt. Deze dominante regionale positie wordt verder versterkt door hun voortdurende groei op landelijk niveau, vooral voor kleinere producten. Dankzij doelgerichte campagnes, merkversterking en strategische omnichannel Google Ads, blijft Hout in de Tuin hard doorgroeien. Ze hebben zich niet alleen stevig geworteld in de markt, maar blijven ook nieuwe klanten aantrekken en hun aanbod uitbreiden.

Disclaimer: Brandeniers is trots op de bereikte resultaten i.c.m. Hout in de Tuin. Dit was nooit gelukt zonder de kwaliteit van de ondernemer en product market fit. De kwaliteit van de service en 2500+ positieve reviews hebben ons in staat gesteld om een accelerator van groei te zijn. Beyond potential.

  • SITUATIE
  • ACTIE
  • RESULTAAT

In 2022, ons eerste jaar van samenwerking, lag de focus op het bouwen van een solide fundament. We optimaliseerden productfeeds, zetten effectieve shopping- en social advertentiecampagnes op en zorgden voor een technisch vlekkeloos platform. Met een heldere strategie legden we de basis voor verdere groei. GeĆÆnspireerd door de positieve resultaten, lanceerden we in het tweede jaar de 'Tuindromen' campagne om het merk Hout in de Tuin te versterken en de klantconnectie te verdiepen. Door creatieve content en gerichte advertenties zetten we de unieke waarde van Hout in de Tuin in de spotlight. Nu, in het derde jaar, bouwen we verder op dit succes met een omnichannel Google Ads-strategie, gebruik van lokale voorraadinformatie en meer nadruk op onze expertise. We nodigen klanten uit voor afspraken in de winkel, waardoor hun ervaring nog persoonlijker en relevanter wordt.

  • SITUATIE
  • RESULTAAT
  • ACTIE

Vlak voor de feestdagen kregen we een telefoontje van Hout in de Tuin. Hun missie? Op 1 januari vol energie en goede moed starten met een gloednieuwe marketingstrategie. Vanaf het eerste moment zagen we enorme kansen om hun bestaande Google Ads-campagnes en SEO-strategieƫn, uitgevoerd door D-etail, naar een hoger niveau te tillen. Daarnaast merkten we dat er nog volop ruimte was om het merk Hout in de Tuin verder uit te breiden en te versterken. Deze inzichten vormden de basis van onze aanpak om hun online aanwezigheid te versterken. Samen hebben we een stevig fundament gelegd voor hun toekomstige groei.

  • SITUATIE
  • RESULTAAT
  • ACTIE

Het resultaat van onze gezamenlijke inspanningen is duidelijk zichtbaar: Hout in de Tuin is uitgegroeid tot dƩ onmisbare speler in de regio voor tuinhout en alles wat de tuinklusser nodig heeft. Hun aanwezigheid en invloed zijn zo sterk dat je niet om hen heen kunt. Deze dominante regionale positie wordt verder versterkt door hun voortdurende groei op landelijk niveau, vooral voor kleinere producten. Dankzij doelgerichte campagnes, merkversterking en strategische omnichannel Google Ads, blijft Hout in de Tuin hard doorgroeien. Ze hebben zich niet alleen stevig geworteld in de markt, maar blijven ook nieuwe klanten aantrekken en hun aanbod uitbreiden.

Disclaimer: Brandeniers is trots op de bereikte resultaten i.c.m. Hout in de Tuin. Dit was nooit gelukt zonder de kwaliteit van de ondernemer en product market fit. De kwaliteit van de service en 2500+ positieve reviews hebben ons in staat gesteld om een accelerator van groei te zijn. Beyond potential.

  • SITUATIE
  • RESULTAAT
  • ACTIE

In 2022, ons eerste jaar van samenwerking, lag de focus op het bouwen van een solide fundament. We optimaliseerden productfeeds, zetten effectieve shopping- en social advertentiecampagnes op en zorgden voor een technisch vlekkeloos platform. Met een heldere strategie legden we de basis voor verdere groei. GeĆÆnspireerd door de positieve resultaten, lanceerden we in het tweede jaar de 'Tuindromen' campagne om het merk Hout in de Tuin te versterken en de klantconnectie te verdiepen. Door creatieve content en gerichte advertenties zetten we de unieke waarde van Hout in de Tuin in de spotlight. Nu, in het derde jaar, bouwen we verder op dit succes met een omnichannel Google Ads-strategie, gebruik van lokale voorraadinformatie en meer nadruk op onze expertise. We nodigen klanten uit voor afspraken in de winkel, waardoor hun ervaring nog persoonlijker en relevanter wordt.

0
meer aankopen
0
meer Google Ads orders
0
groei in Google Ads
0
groei mailomzet
0
groei mailorders
Hoe groei je met 23% als alle klussers weer op vakantie mogen?
Hoe groei je met 23% als alle klussers weer op vakantie mogen?
Hoe groei je met 23% als alle klussers weer op vakantie mogen?
Hoe groei je met 23% als alle klussers weer op vakantie mogen?
Hoe groei je met 23% als alle klussers weer op vakantie mogen?

Overige Cases